Sponsor sv juliana

Het was weer gezellig druk bij SV Juliana ’31 op zaterdag 2 juni. Dit had te maken met het altijd gezellige en druk bezochte Beachvolleybaltoernooi en ook de officiële aftrap van het nieuwe Jeugdkledingproject. In aanwezigheid van een delegatie van het bestuur werden samen met de sponsoren de handtekeningen gezet onder de contracten van het Jeugdkledingproject.

Vanaf het seizoen 2012 en voor een periode van vier jaar, speelt ieder jeugdlid zijn/haar wedstrijden in nieuwe tenues die allemaal zijn voorzien van dezelfde sponsoropdrukken. In het clubhuis van Juliana ’31, De Stoof, werd onder het genot van een hapje en een drankje stil gestaan bij dit heugelijke feit. Nadat Jo van Rossum namens de sponsorcommissie iedereen welkom had geheten wees hij nog maar eens op de enorme uitstraling van dit tenue. Iedere zaterdag zullen ongeveer 50 jeugdteams in Malden en omstreken in dit tenue hun wedstrijden spelen. Daarnaast zullen ook op zondag de eerste seniorenteams in dit tenue gaan spelen. Speerpunt in het sponsorbeleid van Juliana is dan ook het creëren van een win-win situatie voor het lokale bedrijfsleven en de club. 


Ambitieuze projecten

Vervolgens benadrukte voorzitter John Arts het belang van sponsorinkomsten voor een amateurvoetbalvereniging. Om haar ambitieuze investeringsprojecten te kunnen financieren is deze steun onontbeerlijk.Nadat de handtekeningen waren gezet, ging iedereen naar buiten om een foto te maken bij het door HSI-reclame, ontworpen jeugdkledingsponsorbord.

Trots

Juliana’31 is dan ook trots dat ze een vervolg op dit toch unieke project hebben kunnen realiseren met behulp van de volgende sponsoren:
Intratuin Malden, Autobedrijf Rob Sengers, Scholtens Sport, Praxis Malden, Petit Malden, Plus Verbeeten Malden, Veiling Restaurant Schreiner, Sportpiazza en HSI Reclame.